Dag 13

15 september 2018 - Parijs, Frankrijk

Om 9.00 uur zaten we weer op ons zadeltje voor onze final rit naar Parijs! Weer een mooie rustige route, nou ja rustig de vliegtuigen vlogen af en aan over ons heen.  We fietsten om het vliegveld Paris Charles de Gaulle heen. Toch machtig om die grote machines af en aan te zien landen en stijgen. Een aantal stevige klimmetjes, waar we niet echt meer rekening mee hadden gehouden, trainden nog even de bovenbeen spieren. Na het plaatsje Thieux weer een fietspad op, nu langs het Canal de l’Ourcq een smalle diep uitgegraven kanaal die ons over een afstand van 23 km de Parijse binnenstad in bracht. Natuurlijk wilden we dolgraag een stempel in ons paspoort, dat kon in het Parijse steunpunt Compestelle 2000 dus dwars door Parijs gecrosst want op zaterdag en zondag is het steunpunt open. Maar helaas het bleek gesloten.....balen!!! Maar we zijn er.....we zitten vlak bij de Notre Dame.  Het aantal kilometers vandaag gefietst, 64!! In totaal 937 kilometer gefietst zonder materiaal pech.  We duiken 3 dagen onder in Parijs 🍻🍷, een leuke reis en volgend jaar zeker het vervolg 😁💪🏽.

1. Jan Blok:
    15 september 2018
    Super gedaan hoor ben toch wel trots op jullie dat jullie het gefikst hebben. Mijn petje af en nu maar een paar dagen genieten. Liefs en tot horens.
  2. Maaike Blok:
    15 september 2018
    Wat geweldig gefeliciteerd jullie hebben het doel gehaald. Nu lekker nog een paar dagen in Parijs.!! Dat is ook helemaal leuk als toetje van al die inspannings en capriolen die jullie hebben gehad de afgelopen 14 dagen. Geniet nog maar even deze dagen jullie hebben dat nu verdiend hoor...!!!!!!! 😘😘
  3. Alie Bootsma:
    Mooi gedaan buurtjes!
    Nu maar lekker uitrusten en genieten van het Parijse leven!!
    Oantsjen, groet jan en alie
  4. Peter:
    16 september 2018
    Inderdaad keurig gedaan. Nu lekker genieten in de stad van de liefde.
  5. Olaf:
    16 september 2018
    Mooie enthousiaste verslagen en leuke foto's . Prachtig !
  6. Jacob:
    mooi werk luitjes
    goed trainen voor de volgende etappe
  7. Anita:
    17 september 2018
    Top hoor! Nog maar even genieten in Parijs. En natuurlijk lekker tot rust komen na deze intensieve tocht.
  8. Henk Jan Blok:
    17 september 2018