Dag 14, 15 &16

19 september 2018 - Sibrandabuorren, Nederland

De afgelopen dagen hebben we doorgebracht in Parijs, in een eenvoudig hotelletje op nog geen kilometer van de Notre Dame die we uiteraard ook bekeken hebben. Verder met de hop on-hop off bus de belangrijkste toeristische punten langs. Wat een prachtige maar ook door heel veel toeristen bezochte, drukke stad! Al met al zeer indrukwekkend. Dinsdag met de flixbus naar Amsterdam waar Peter ons opgehaald heeft. Tegen middernacht weer thuis en weer heerlijk in ons eigen bed geslapen. We hebben een bijzondere fietstocht gemaakt die zeker tot een vervolg zal leiden. Volgend jaar maar starten in Parijs en dan verder richting Santiago.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan Blok:
    19 september 2018
    Nu nog even nagenieten in Sybrandabouren en dan volgende week weer met nieuwe energie aan de arbeid. Bedankt dat we mee mochten genieten. Pa Blok
  2. Maaike Blok:
    19 september 2018
    Wat moet dat inderdaad een prachtige 🚴‍♂️🚴‍♀️ reis vakantie zijn geweest. Ik heb genoten van jullie blog iedere keer en bedankt dat wij daarvan mee mochten gaan genieten. 😘😚
  3. Henk Jan Blok:
    19 september 2018
    Deze kunnen ze jullie niet meer afnemen.
  4. Peter:
    19 september 2018
    Welkom thuis! Iets met Oost West........
    Dank voor deze reisblog.
  5. Annie Lam:
    19 september 2018
    Bijzondere en mooie reis gehad
    Lijkt mij ook erg leuk om te doen
  6. Rienk en Janny:
    30 september 2018
    Wat leuk om dit zo mee te beleven Oene en Annelies. Een hele fijne en bijzondere belevenis!!