Belorado

7 juni 2023 - Belorado, Spanje

Vanmorgen om half acht de herberg uit en een ontbijtje gescoord in Navarette. T is een bewolkte dag, goed fietsweer, maar natuurlijk eerst weer ff klimmen, helling tot 10% bij Sotes. Na 30 km aan de koffie, treffen we een E-biker uit Bilthoven en een ouder stel (man 75!) die de andere kant op gaan. Rond 12 uur in Santo Domingo de Calzade ons stokbrood genuttigd, toen hadden we er zo’n 50 km op zitten. Omdat t nog vroeg is en lekker bewolkt besluiten we door te fietsen naar Belorado. Totaal ca 76 km gefietst en 833 hoogtemeters!
Morgen op naar Burgos. Maar we zitten in een leuke hostel! Na t inchecken ff buiten in de vensterbank afkoelen, loopt er een vrouw voorbij die ons hoort, Nederlanders, oh Friezen? Jazeker! Is Lucienne uit Surhuisterveen, de moeder van mijn collega Mans! Zij loopt deels de Camino, Andre, haar man en vader van Mans is met de Pinkster thuis op de fiets vertrokken en wil 21 juni in Santiago zijn. Misschien treffen we hem nog. En oja, oud collega Sjoukje van Lies uit t Antonius volgt ons ook, ze bekijkt de foto’s nog eens goed en appt Lies, juh je fietst met Ruurd! Die is getrouwd met mijn zus! Nou ja al met al weer mooie verhalen vandaag.

1. Peter:
    7 juni 2023
    Nou wat een mooi verhaal en wat een toevalligheden allemaal, mooi hoor.
    Btw, Sjoukje van Cardio?
  2. Gerrit Lam:
    7 juni 2023
    Wat weer een mooie verhalen, zweetdruppels en ontmoetingen. Prachtig!
  3. Maaike:
    7 juni 2023
    Super verhaal en wat is dat leuk al die ontmoetingen onderweg. Dat is w.s. al die 😥 🥵💦 wel waard. !!
  4. Peter:
    9 juni 2023