Dag 5

7 september 2018 - Zandhoven, België

Na een verkwikkend slaapje en een prima verzorgd ontbijt in huise van der Kwaak ( nogmaals bedankt toppers) weer op de fiets geklommen. Een prachtige route langs rivier “de mark”, ook nog even moeten slalommen langs een groepje koeien die lagen uit te buiken midden op het fietspad. In het plaatsje Meer (België) een kop koffie gescoord, hier was keurig slagroom bij geserveerd dachten we! Dit bleek niet het geval zo zaten we om  elf uur al aan een advocaatje met slagroom. Fietsen ging lekker, gelukkig droog met af en toe toch wel een straf windje. Na ongeveer 64 km ons bed en breakfast  locatie voor de nacht bereikt! Prachtig huis met zwembad en een zeer behulpzame eigenaresse die direct met zwemspullen kwam aandragen en het zwembad voor ons open gooide. Na een heerlijk maaltje in de plaatselijke taverne nu even in de relaxstand. Morgen weer een fietsdag 💪🏽

1. Peter:
    7 september 2018
    Mooie foto's! Gaat lekker zo
  2. Alie Bootsma:
    7 september 2018
    Ziet er goed uit Annelies en Oene!
    Het fietsen gaat volgens mij ook super. Geniet er van, en zet em op! Veel plezier nog.
  3. Dianne:
    8 september 2018
    Lekker slingerend op de fiets na die advocaatjes zeker. Morgen maar wel even naar de pastoor, dan fietst het vast weer beter😁😎😉🚲🛏