Dag 6

8 september 2018 - Affligem, België

Na een goede nachtrust in b&b Lilly’s home zaten we om 9.00 uur weer op het fietske. Via Zandhoven naar Viersel, in Viersel prachtig langs de rivier de Nete gefietst wel met een stevige tegenwind 💨. Oef...dat was wel efkes afzien. In Lier even van de fiets, prachtig stadje! Na weer een aantal kilometers buffelen langs het water smaakt in Mechelen de koffie heerlijk. Ook hier was veel te zien en konden we de markt even over voor nog wat proviand voor onderweg. Na Mechelen de Leirekenroute op, een fraai fietspad die op het tracé van een “oude” spoorbaan aangelegd is. In Steenhuffel weer van de fiets want hier zit de palmbrouwerij, we lieten hem daar dan ook heerlijk smaken 🍻. In Aalst op zoek naar een slaapplek viel tegen, dus eerst maar wat gegeten. Uiteindelijk nabij Affigem ( we blijven in de bieren) een slaapplek kunnen scoren. Wel met bad! Al met al weer weer 82,6 km op de teller. Morgen een rustiger dagje max. 50 km.

1. Peter:
    8 september 2018
    Mooi (aansprekend)verhaal vandaag! Wederom mooie foto's. Bon Voyage
  2. Maaike Blok:
    9 september 2018
    Wat fijn om te mogen lezen hoe jullie 6 de reisdag is verlopen. Ik vind jullie stoer hoor met alle respect. 👍Ook mooie fotot’s. Veel succes vandaag en maak er maar een rustig dagje van. !!! 😘😚
  3. Jan Blok:
    9 september 2018
    Genieten staat nu ook weer voorop 2 keer een bierbrouwerij. Het is jullie gegund en mooie foto’s. Gr tot de volgende ronde.
  4. Anita:
    9 september 2018
    Hey toppers, weer een leuk verhaal en mooie foto's!
    Liefs Anita