Dag 7

9 september 2018 - Rebaix, België

Vandaag maar rustig aan begonnen en pas tegen half tien met de kont op het zadel. Na een kilometer of 5 eerst maar een ontbijtje gescoord, want op een lege maag....In Denderleeuw werden we verwelkomd door het carrillion wat het vader Jacob tingelde 😂.....was vast voor de kerkgangers want dat waren er niet veel. Via het jaagpad van de rivier de Dender weer prachtig door het Belgische landschap geslingerd. In Geraardsbergen het stadje even ingeweest, en heerlijk brood met soep genuttigd..... hoe zondags 🤪....Hier begint het landschap toch wel echt te glooien, helaas voor ons meer op dan af! In Deux-Acren zijn we Franstalig België in gegaan—>Wallonië. Dus word er nu geregeld bonjour geroepen 🤗. In Lessines een stempel gescoord in het plaatselijke café. We hebben ons echt aan max 50 km ( 600 meter erover) gehouden en zijn neergestreken in  Rebaix. Nu heerlijk aan de wijn en bier en er word straks voor ons gekookt 😁. Totaal gereden kilometers in 1 week: 570 km💪🏽

1. Maaike Blok:
    9 september 2018
    Weer een leuk reisverslag en nu maar genieten van jullie avond en een goede nachtrust. Hier is alles goed vandaag even koffie bezoek gehad van Peter en zijn vriend. Dus ook een leuke zondag gehad.!!!
    Liefs van 👫
  2. Peter:
    9 september 2018
    Volgens mij gaat de route voorspoedig! O.k. het is een bierland bij uitstek, en daar genieten jullie/jij dan ook wel van zo te lezen. Bonne Route
  3. Joop:
    10 september 2018
    Ziet er erg goed uit Oene, ik ben geen fietser, maar zou er bijna aan beginnen te denken, geniet ervan en veilige kilometers ...